Monday 12 December 2011

welcome back for semester 2

19 november 2011.. kembali pulang ke KTT untuk semester yang kedua.. huhhh.. kembali bertemu rakan-rakan rumah ku yang sangat dirindui.. hahaha. rindu sangat kat semua orang terutama sekali kat wanie.. huhuhu.. macam-macam rahsia kitorang kongsi sepanjang cuti sem nie.. untunglah wanie sekarang dah berpunya.. hahaha.. bahagia aku tengok dia sekarang.. rakan-rakan yang lain juga mempunyai cerita mereka yang tersendiri.. senang cerita semua seang berbahagia.. bagus la tu kan.. sem 2 ny subjeknya makin mencabar dan aku rasa sangat tercabar.. huhuhu.. harap sangat aku boleh lalui sem 2 nie dengan baik dan dapat belajar bersungguh-sungguh untuk dapat pointer yang lebih tinggi dari sem 1.. pointer sem 1 aku teruk sangat dan sangat memalukan.. tak tahu apa yang aku belajar sampai pointer aku dapat sikit sangat.. kesian kat mama sebab aku tahu aku dah kecewakan dia sebab x dapat 3 pointer ke atas.. tapi nak buat macam mana itu je usaha dan keputusan yang aku dapat.. mungkin salah aku juga sebab x belajar dan jawab exam dengan betul.. mama.... abah.... doakan akk untuk sem 2 ny... SEM 2 InsyaAllah aku akn buat lebih baik lagi.. AMINN!

No comments:

Post a Comment